17. juni 2012

Glamorous Gardening

Hei igjen.
Denne søndagen har jeg laget et sommerkort.
Selv om det regner ute, er det svært frodig og det blomstrer godt i hagen.

Hi again.
This Sunday I have made a real summery card. Even though it is raining outside, the garden is blooming and it is green everywhere.
A lot of inspiration for a gardening card.
Materialer som er brukt:
Mønsterark: 6x6" Maja Design - Vintage Summer Basics Paper Pack
 og det storblomstrede papiret er fra Prima-Fairy Belle Collection.
Kakeserviett: Cheery Lynn - Doily Stacker Circles
Sommerfugl dies: Die-namics
Blomster: Wild Orcid Craft
Bak bildet har jeg brukt osteklut. Symaskin rundt kantene.
Stempel- "Glamorous Gardening" fra Lily of the Valley.
Jeg har som vanlig farget med Distress Reinkers.

Vintage Sentiments - "Just To Say" fra Lily of the Valley

Fiffi vinkel.



Jeg deltar på følgende utfordringer med dette kortet:

(Stitching with my sewing machine around the image and paper edges)
(Jeg har brukt Stickles(glitterlim) på sommerfuglene og blomstene)
Jeg har snudd skissen 90*.


Takk for at du besøker bloggen min. Jeg blir svært glad for en hyggelig kommentar...

Thanks for stopping by. I will be very happy if you leave a nice comment.

11 kommentarer:

  1. Så nydelig kort. Motivet er herlig, men jeg likte også veldig godt mønsterarkene dine.
    Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Great card, lovely colouring and stitching, just perfect for the challenge here at Cutie Pie. Thanks for joining us, good luck, cheers Sue N x

    SvarSlett
  3. Dette var et nydelig kort !!
    Så flott motiv og aldeles lekkert pyntet. Så flotte detaljer....
    Likte den skissen veldig godt.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Stunning card! Beautiful stitching, Thanks for joining in with The Cutie Pie's, Good luck x
    Wendy x

    SvarSlett
  5. Så super skjønt kort Brita!
    du er så flinnk med oppsett og detaljer ♥

    Klem

    SvarSlett
  6. Beautiful card - your colouring is just stunning.

    Thanks for joining in with us this time at the Cutie Pies.

    Sarah

    SvarSlett
  7. Such a gorgeous card!! Love the design and the colouring!
    Hugs
    Cinzia

    SvarSlett
  8. Et nydelig kort med et herlig motiv!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  9. Åh..så nydelig kort ♥
    Flott motiv som er nydelig fargelagt.
    Takk for at du deltar hos SC denne gangen.
    Klem, Anne

    SvarSlett
  10. Digger kortet ditt... så mange hgerlige detajer å se på.

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.
    Angella

    SvarSlett
  11. Digger kortet ditt... så mange hgerlige detajer å se på.

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.
    Angella

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!