15. september 2012

Tilda with her Kookaburra



Det er med litt stolthet jeg kan fortelle at jeg nå har blitt medlem av mitt første Design Team-
Den første utfordringen kommer her:
Oppskrift: Lag en kreasjon som inneholder glitter, fjær, knapper, bånd/blonder + metall . 
Gå inn på NSHK og se de flotte bidragene til de andre DT-medlemmene også.
Håper du får lyst til å prøve.

Premien denne gangen er sponset av Korthobby




Stempel: Tilda with her Kookaburra 
Som vanlig farget med Distress ink refill.
Shorts: Chipped Sapphire
Uggs: Walnut Stain
Hår: Walnut Stain, Vintage photo og  Antique Linen -(markers)
Hud: Miks av Vintage photo og  Antique Linen


Her vises glitteret litt bedre.

For you, Eva! Gratulerer med dagen som var!

Jeg deltar også på disse utfordringene:
Bearly -Mine Challenges: Anything goes
Scrap-a-long Utfordringsblogg: Blonder /bånd
Ha en fin helg!!

10 kommentarer:

  1. WOW This is so pretty,
    HUGZ Fleur xXx

    SvarSlett
  2. Ohhhhhh....this is gorgeous, Brita!!! Adore the beautiful design and coloring....simply breathtaking!

    SvarSlett
  3. What a lovely card you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this week. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    SvarSlett
  4. Lovely, great colouring, Hugs, Brittany, xx
    http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.co.uk/

    SvarSlett
  5. Et nydelig kort med mange flotte detaljer:-))
    Knallbra fargeleging av motivet!!

    Sylvia

    SvarSlett
  6. WOW this is stunning, wow, this is one very beautifully designed card the papers, embellishments and Tilda look awesome, thank you for joining our challenge at Bearly Mine this week.
    hugs
    lorraine x

    SvarSlett
  7. Dette kortet er sååååå vakkert!
    Jeg har det i hylla mi og det glitrer skjønt. Det er så lekkert IRL. Tusen takk for både kort og gave, de er høyt verdsatt!!

    Klem klem :)

    SvarSlett
  8. Utrolig lekkert kort, herlig pyntet :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  9. Enda et helt herlig nydelig kort fra deg... så inspirerende..

    Tusen takk for at du ble med på utfordringen hos Scrap'a'Long nå i september mens høsten sniker seg på.. Og håper vi ser deg igjen mange flere ganger..

    Klem fra LindaSS

    SvarSlett
  10. skikkelig flott kort i herlige blåfarger!! flotte detaljer!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long

    Klem Lise

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg. Det setter jeg stor pris på!